środa, 3 kwietnia 2019

Moje działania - marzec. Oj działo się sporo!


Marzec to już drugi z kolei miesiąc, w którym optymalizuję moją współpracę z bankami, uzyskując coraz lepsze efekty. W samym tylko marcu podjąłem działania, dzięki którym mogę zyskać nawet 950 PLN!


Moje działania - marzec


Akcja promocyjna "konto plus bonus" organizowana przez BGŻ BNP PARIBAS



W marcu podjąłem naprawdę wiele działań. Zasiałem wiele ziaren, z których już w niedalekiej przyszłości wyrosną piękne owoce. Wystarczy tylko je podlewać.
Na pierwszy ogień poszła promocja bankowa "konto plus bonus" oferowana przez bank BGŻ BNP Paribas. W zamian za pewną aktywność, można otrzymać bonus w wysokości 200 PLN. Jak na promocje bankowe jest to naprawdę sporo.
Niedawno zakończyły się kolejne edycje tej świetnej promocji.. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej o tych promocjach, ich pełen opis znajdziesz na moim blogu. Linki poniżej:

  • Promocja wiosenny bonus - do zgarnięcia  250 PLN 


  • Konto plus premia, do zgarnięcia 200 PLN 


Możliwość złożenia wniosku minęła 07.04.2019.




Wracając do moich działań, w minionym miesiącu założyłem dwa  konta w ramach akcji konto plus premia. Jedno na siebie, drugie na żonę. Jeżeli wszystko dobrze się ułoży, otrzymamy z tego tytułu 400 PLN.


Potencjalny zysk z podjętego działania: 400 PLN


 Bank Millennium Konto 360° w promocji "Zyskaj 200 zł"


Podobnie jak w poprzednio opisanej  promocji, w banku Millenium również do zgarnięcia było 200 PLN, za naprawdę proste warunki do spełnienia. Tradycyjnie już konto założyła moja żona oraz ja, więc powinniśmy otrzymać w sumie 400 PLN. Ponieważ udział w akcji promocyjnej rozpocząłem stosunkowo blisko finalnego terminu składania wniosków, aby zdążyć na czas, wybrałem się do placówki banku Millenium. Jestem miło zaskoczony obsługą banku. Cały proces przebiegał bardzo profesjonalnie. Szczególnie podobała mi się dbałość o to, abym na pewno był świadomy jakie warunki promocji muszę spełnić. Obsługa wyjaśniła wszystko w szczegółach oraz pomogła w instalacji wymaganej aplikacji. Jeżeli chcesz się z nią zapoznać poniżej znajdziesz link do strony banku.


Interfejs bankowości elektronicznej również bardzo mi się podoba. Najprawdopodobniej zostawię sobie te konto na stałe. Przekonuje mnie do tego fakt, iż przy spełnieniu prostych warunków, mogę za darmo  wypłacać pieniądze ze wszystkich bankomatów w Polsce, co uważam za bardzo wygodne. Dodatkowo wraz z kontem osobistym, otrzymujemy możliwość korzystania z konta oszczędnościowego profit z bardzo przyzwoitym oprocentowaniem 2,7%.
Poniżej przesyłam link do analizy konta, która została zaprezentowana na  stronie najlepszekonto.pl






Potencjalny zysk z podjętego działania: 400 PLN


Polecam Proste Zasady III edycja


W dosłownie ostatnim momencie wziąłem udział w powyższej promocji bankowej oferowanej przez Getin Bank. Skusiło mnie nie tyle 50 PLN, które mogę otrzymać za spełnienie warunków promocyjnych, co oprocentowanie oferowane do konta oszczędnościowego zakładanego równocześnie z kontem podstawowym. Oprocentowanie wynosi 3,4% w skali roku, na kwotę do 400 000 PLN, na 4 miesiące. W swojej kategorii, zdecydowanie najatrakcyjniejsza oferta bankowa.


Potencjalny zysk z podjętego działania: 50 PLN

Mam Inteligo. Zgarnij 100 PLN za otwarcie Konta Inteligo i 100 PLN za każde skuteczne polecenie!


Zdecydowanie moja ulubiona promocja. Pisałem już o niej dwukrotnie na moim blogu. Nadal można wziąć w niej udział do czego serdecznie namawiam. Rejestracja możliwa do 30.04.2019.  Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak spełnić warunki promocji i otrzymać 100 PLN, koniecznie przeczytaj mój wcześniejszy post. Kliknij w grafikę poniżej, a przejdziesz do artykułu.




W poście "Moje działania - luty"  dosyć obszernie opisałem moje działania w zakresie powyższej promocji. Dowiesz się z niego jak zarobię 500 PLN. Zapraszam do przeczytania postu. Link poniżej:



 W marcu udało mi się  nakłonić kolejną osobę do założenia konta w Inteligo, dzięki czemu po spełnieniu warunków otrzyma ona 100 PLN, a ja dzięki programowi poleceń również. W związku z tym, mój potencjalny zysk z udziału w tej promocji zwiększa się o kolejne 100 PLN. 


Potencjalny zysk z podjętego działania ( luty+marzec): 600 PLN





Promocje bankowe - Pierwsze zyski


Mam Inteligo

Moja optymalizacja współpracy z bankami, trwa naprawdę krótko, a już udało mi się wypracować pierwsze zyski! Kilka dni temu otrzymałem 100 PLN na konto Inteligo. Jest to mój pierwszy bonus otrzymany od banków, co bardzo mnie cieszy. W końcu to ja zarabiam na nich, a nie odwrotnie. Dodatkowo nie kosztowało mnie to zbyt wiele czasu oraz wysiłku. Poniżej dowód:



Premia MAM INTELIGO


Karta kredytowa 1 2 3


W poprzednim miesiącu złożyłem również wniosek, o kartę kredytową 1 2 3 w Santanderze i już otrzymałem pierwszy zwrot. Bardzo symboliczny, całe 3,66 PLN.


Podsumowanie zysków


Podsumowując w marcu zarobiłem na "czysto" 103,66 PLN. Pierwsze koty za płoty. Pełen zapału czekam na kolejne miesiące, które powinny być dużo lepsze, jeżeli chodzi o zysk.


mBank „eKonto z premią – IV edycja”. Bonus do 150 PLN!


Jeżeli jeszcze nie zapoznałeś się z opisem tej świetnej promocji, zapraszam do przeczytania wpisu
Kliknij w obrazek poniżej, a przejdziesz do opisu promocji:


4 komentarze:

  1. Obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu i jestem pod wrażeniem co do wiedzy o produktach bankowych. Niestety ja ostatnio próbowałam wziąć pożyczkę w BGŻ, w którym mam konto bankowe ale niestety otrzymałam negatywną odpowiedź. Jest to spowodowane tym, że nie mam stałego zatrudnienia. Gdyby nie oferta pożyczki, którą znalazłam na https://sprintcash.pl/ to nie miałabym skąd wziąć te pieniądze. Dziwię się, że bank nie chciał pożyczyć mi zaledwie 1500zł na krótki okres czasu ale widocznie powinnam zmienić bank. Jaki polecasz na dzień dzisiejszy oferujący najlepsze warunki dla właścicieli kont?

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudio
    Bardzo chciałbym Ci dobrze doradzić jednak nie specjalizuję się w pożyczkach. Zachęcam za to do aktywnego korzystania z promocji bankowych dzięki, którym na pewno uda Ci się zarobić dodatkowy grosz i być może pożyczki nie będą już potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam, że banki organizują aż tyle ciekawych promocji, na których faktycznie można zarobić - dzięki za ten wpis! Chciałabym też zapytać, jak wygląda u Ciebie kwestia przelewów? Jak je wykonujesz? Ja zastanawiam się nad korzystaniem z opcji https://www.przelewy24.pl/ Coraz częściej widzę w bankach opcję płacenia Przelewami24.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto zapoznać się z aktualną ofertą banków. Jest dużo stron, które prowadzą ranking kont osobistych dzięki czemu dobry wybór nie jest problemem

    OdpowiedzUsuń