sobota, 11 maja 2019

Moje kwietniowe działania. Jak udało mi się zarobić 213,89 PLN.

Nim się spostrzegłem minął już trzeci miesiąc, w którym optymalizuję moją współpracę z bankami. W kwietniu nie rozpocząłem realizacji żadnej nowej promocji bankowej, skupiłem się za to na egzekwowaniu warunków poprzednich akcji promocyjnych, w których biorę udział.







Zyski kwiecień


Biorąc pod uwagę, że dopiero od trzech miesięcy angażuję się w aktywne korzystanie z promocji bankowych, kwietniowy wynik jest dla mnie bardzo zadowalający. Udało mi się podwoić wynik finansowy z marca, co oznacza wzrost zysku o 100%. Powoli zaczynam się przyzwyczajać do stanu rzeczy, w którym to banki  płacą mi, a nie odwrotnie.  Poniżej prezentuję w szczegółach za co otrzymałem należne bonusy.

Bonusy otrzymane w kwietniu:

  • 50 zł - za spełnienie jednego z warunków promocji (założenie konta + aktywacja aplikacji) "konto plus bonus" w BNP PARIBAS. Warunki naprawdę proste nie wymagające zbyt wiele wysiłku. Żal byłoby nie skorzystać z tej promocji





  • 50 zł - za spełnienie tych samych warunków, tyle że dla konta mojej małżonki.




  • 13,89 za użytkowanie karty kredytowej 1 2 3 w banku Santander
Płacąc kartą możesz zarabiać – aż do 760 zł rocznie:
    1% zwrotu wydatków we wszystkich supermarketach spożywczych w Polsce
      2% zwrotu wydatków na wszystkich stacjach paliw w Polsce
        3% zwrotu wydatków we wszystkich restauracjach i fast foodach w Polsce



        • 100 zł - za spełnienie warunków promocji Mam Inteligo, o której pisałem już wcześniej na blogu:


        Podsumowanie dotychczasowych zysków z promocji bankowych

        Podsumowując w kwietniu na czysto zarobiłem 213,89 PLN i jest to najlepszy wynik jak do tej pory. Po dodaniu wyniku marcowego na poziomie 104 PLN okazuje się, że wypracowałem zyski wynoszące 317,80 PLN. Średnia miesięczna wynosi 158,94 PLN. Jak na sam początek to jest to kwota zachęcająca mnie do dalszej pracy. Mam nadzieję, że dzięki moim przykładom, zachęciłem Cię drogi czytelniku do podjęcia próby zarobienia na promocji bankowej. 





        Zarabiaj również. Zgarnij 150 zł w  promocji  „eKonto z premią – IV edycja” organizowanej przez mBank


        Szczerze zachęcam do aktywnego korzystania z promocji bankowych. Na dobry początek proponuję poniższą akcję:


        <Kliknij i przejdź do opisu promocji>


        Zachęcam Cię również do komentowania moich wpisów. Jeżeli znalazłeś tutaj interesujące treści bardzo proszę daj laika na moim fanpagu:



        2 komentarze:

        1. Całkiem fajna kwota. Co miesiąc tyle odkładać to uzbiera się ładna sumka. Na problemy finansowe polecam https://pozyczkaplus.pl

          OdpowiedzUsuń
        2. Ja polecam stronę http://bezcennepozyczki.pl/ która także jest o oszczędzaniu pieniędzy.

          OdpowiedzUsuń