niedziela, 17 marca 2019

Moje działania - Luty

Promocja Mam Inteligo - bonus 100 PLN!


Luty był miesiącem, w którym rozpocząłem optymalizację finansową mojej współpracy z bankami.
Swoje poczynania rozpocząłem od niniejszej akcji promocyjnej. Nadal jest ona dostępna. Zachęcam do wzięcia w niej udziału, ponieważ warunki są bardzo proste do spełnienia. W poprzednim poście krok po kroku opisałem, jak z niej skorzystać.
25.02.2019 zdecydowałem się otworzyć konto Inteligo (potencjalny zysk 100 PLN). Przekonała mnie prostota tej promocji oraz bardzo wygodny proces zakładania konta. Spełnienie niezbędnych warunków zajęło mi zaledwie kilka dni. Po przelaniu pieniędzy na nowe konto Inteligo, ruszyłem na zakupy spożywcze, na których z marszu wydałem kartą debetową nieco ponad 200 PLN (1 warunek promocji). Kilka dni później w drogerii Rossmann, dokonałem płatności na ponad 40 PLN (2 warunek promocji), przy użyciu aplikacji IKO ( trzeci warunek). Była to płatność tzw. Blikiem. W ten oto prosty sposób zarobiłem swoje pierwsze 100 PLN. Następnie zarejestrowałem się w programie mam inteligo, aby móc skutecznie polecać konto i nadal zarabiać w tej akcji promocyjnej.  Z takiego polecenia skorzystała moja żona oraz rodzice. Po spełnieniu przez nich warunków promocji, otrzymam gratyfikację za skuteczne polecenie 3 kont (300 PLN). Dodatkowo za spełnienie warunków promocji, otrzymamy wraz żoną kolejne 100 PLN. W sumie kwota jaką otrzymam jest jak na sam początek przynajmniej zadowalająca.



Potencjalny zysk z podjętego działania: 500 PLN.


Karta kredytowa 1 2 3



Kolejnym moim działaniem było udanie się do placówki Santander banku, z którego to usług korzystam już od wielu lat (wcześniej BZWBK). Złożyłem wniosek o kartę kredytową 1 2 3, dzięki której będę otrzymywać częściowy zwrot pieniędzy za wykonane transakcje bezgotówkowe. Dokładnie:




  • 1% zwrotu wydatków we wszystkich supermarketach spożywczych w Polsce
  • 2% zwrotu wydatków na wszystkich stacjach paliw w Polsce
  • 3% zwrotu wydatków we wszystkich restauracjach i fast foodach w Polsce


Do tej pory korzystałem ze zwykłej karty debetowej oferowanej przez bank. Niestety  jej używanie nie niosło za sobą żadnych korzyści zarobkowych. Dlatego postanowiłem skorzystać z produktu, który dla mnie wydał się znacznie ciekawszy i łatwo dostępny. Już przecież korzystam z usług Santader Consumer Bank. 


Potencjalny zysk z podjętego działania: do 760 PLN rocznie.

W kolejnym poście postaram się przybliżyć powyższy produkt finansowy. Pokażę krok po kroku jak, korzystnie używać karty kredytowej 1 2 3 .

Podsumowanie

Nim się spostrzegłem minął luty. Jestem bardzo zadowolony z działań podjętych w pierwszym miesiącu mojej aktywności. Stosunkowo niewiele pracy pozwoli mi w niedalekiej przyszłości wzbogacić się przynajmniej o kilkaset zł. Jak na sam początek; bardzo zachęcające. Życzę wszystkim i sobie, aby każdy kolejny miesiąc nie był gorszy od tego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz